tirsdag 9. desember 2008

I'm so lazy ..

Hei !
Sorry , jeg er så lat , også jeg som lovte å blogge den andre dagen !
Jeg er tydeligvis ikke til å stole på , ikke når det gjelder sånne her ting ihvertfall !
Men så er det ikke så lenge siden heller da ..
Hehe . Nå blir sikkert Sigrid fornøyd , hun er som en mor når det gjelder denne bloggingen !
(det var kanskje å ta litt sterkt i)
Ihvertfall , idag har jeg hatt en slitsom dag ! Eller , egentlig ikke , men jeg er sliten ,
det var hva jeg prøvde å si , for vi hadde nemlig halvdags prøve i matte , det gikk nok
bare en vei , og det var ikke oppover for å si det sånn ! Heheh !
Menmen , jeg er jo ikke den glupeste når det kommer til matte heller da , så
forståerlig er det vel (:
Utenom det så dro jeg rett hjem og slappet av , jeg er tydeligvis litt fjern , for
julenissen hadde nemlig vært på besøk , noe jeg ikke la merke til før nå for litt siden !
Uansett , jeg er kjempe glad , for har ikke fått noen julekalender gaver før nå ,
og det beste er vel å litt innimellom , da blir det ikke for mye av det gode heller !
Jeg fikk da altså en maskara OG en eyeliner i samme pakke , nice !
Og en liten sjokolade , how cute (:




nydelig bilde , i knowzzz ..

1 kommentar:

  1. Jupp Una, nå er jeg kjempestolt!
    Men det er to dager siden allerede gitt.
    Hilsen moooor

    SvarSlett